LPC3 és la versió 3.0 de La Porta Clàssica. Un mitjà de comunicació molt proper a la realitat musical i artística més innovadora que difon i fomenta les noves iniciatives i grups creatius emergents, i que és sensible a l'opinió i les tendències del públic
La Porta Clàssica 28-05-2010
El Gran Teatre del Liceu i RENATA (Red Nacional Académica de Tecnología Avanzada de Colombia) signen un conveni de col·laboració i conviden les institucions acadèmiques d'Amèrica Llatina a participar en el programa Òpera Oberta.
Joan Francesc Marco, Director general del Gran Teatre del Liceu i Marta Giraldo, de RENATA van signar ahir a Bogotà el Conveni a l'Ambaixada d'Espanya a Colòmbia amb la presència de l'Ambaixador, Andrés Collado Gonzalez, i les Ministres de Cultura i d'Educació Nacional de Colòmbia, entre d'altres autoritats governamentals i acadèmiques.
Avui, 28 de maig a les 15 hores GMT (10 am a Colòmbia), Joan Francesc Marco a través de videoconferència explicarà el Programa "Opera Oberta, la ópera en la universidad" i convidarà els directius de CLARA (Cooperación Latino Americana de Redes Avanzadas) i a les universitats i institucions acadèmiques d'Amèrica Llatina a participar al Programa.
ÒPERA OBERTA, iniciativa liderarda pel Gran Teatre del Liceu des de la temporada 2001-2002, és un curs d'iniciació a l'òpera impartit per les universitats mitjançant la retransmissió en directe de cinc òperes precedides d'una classe explicativa prèvia. Al projecte hi estan adherides més de 40 universitats europees i 12 d'Amèrica Llatina.
Amb aquesta acció es convida a vincular-se al major nombre d'universitats i institucions acadèmiques del continent llatinoamericà per tal que coneguin un dels cursos universitaris més importants per a la difusió de l'òpera mitjançant les TIC.
Encara no hi ha comentaris. Fes el primer!
Carregant...